טלמרקטינג

שיטת השיווק – טלמרקטינג היא שיטה שקיימת כבר שנים רבות. היא החלה את דרכה בארצות הברית ומהר מאוד התפשטה לשאר העולם, בעיקר בשל ההצלחה הרבה שהיא טומנת בחובה. טלמרקטינג כשמה כן היא, שיטה בה טלפנים מקבלים רשומות של לקוחות פוטנציאליים, יוצרים איתם קשר בטלפון ומוכרים להם שירותים או מוצרים. היום בעידן המודרני יש שיטות שיווק נוספות כמו פרסום בעיתונים, בטלוויזיה, ברדיו ובעיקר ברשת האינטרנט, אך טלמרקטינג היא שיטה שלמרות השיטות החדשות, לא נעלמה מהעולם וההצלחה שלה מעידה על כך שהיא כנראה גם לא תיעלם בשנים הקרובות. אז הנה כמה יתרונות לטלמרקטינג שאתם חייבים להכיר.

איך להגדיל את המכירות בעסק

טלמרקטינג היא שיטת השיווק המהירה ביותר

אתר אינטרנט זה מצוין, פרסומת בטלוויזיה זה לא רע, וג'ינגל ברדיו יכול להביא תוצאות. אבל השיטה המהירה ביותר להביא לקוחות, השיטה שמציגה את התוצאות הרצויות תוך זמן קצר היא שיטת הטלמרקטינג. ללקוח הפוטנציאלי אין "לאן לברוח" ואם נציגי הטלמרקטינג מקצועיים, המכירות של העסק ינסקו תוך זמן קצר

אין תחליף לאינטראקציה אישית

עם כל הכבוד לאתר אינטרנט שכתוב בצורה שיווקית נכונה על מנת לגרום ללקוח לקנות, ועם כל היתרונות של דפי נחיתה או אפילו לבוטים בפייסבוק, אין תחליף לדבר האמיתי והדבר האמיתי הוא האינטראקציה האישית. לקוח פוטנציאלי שמדבר עם בן אנוש ולא עם רובוט, מרגיש נוח יותר ובטוח יותר לסגור עסקה. הוא גם יכול לשאול שאלות ולקבל תשובות במקום, והוא מרגיש שהוא מקבל החלטה מושכלת לאחר שכל האינפורמציה בידו.

להפיק יותר מכל שיחת טלפון

כשלקוח פוטנציאלי נחשף לפרסום בטלוויזיה לצורך העניין או לאתר האינטרנט של העסק ולא קונה, אי אפשר לדעת מה גרם לו לוותר על ביצוע הפעולה הזו. יכולות להיות לכך אלף סיבות אבל בגלל שזו לא שיחה בין אנשים, אפשר רק לנחש מהן ההתנגדויות שלו. בשיחת טלמרקטינג אפשר להבין מהר מאוד מהן ההתנגדויות של הלקוח ולחבר אותן לשיחות נוספות עם אותן התנגדויות, אפשר להגיע לתובנות חשובות ולהכין תשובות לשאלות שנשאלות.

טלמרטנג

השיטה הזולה ביותר

הפרסום ברשת האינטרנט שהיא הפלטפורמה המרכזית היום לפרסום רק הולך והופך לקשה ובעיקר ליקר יותר ויותר. עוד ועוד שחקנים נכנסים לזירה ומחירי הפרסום מאמירים בהתאם. וטלמרקטינג לעומת זאת? טלמרקטינג היא שיטת הפרסום הזולה ביותר, מכיוון שהעלות של שיחות טלפון כיום נמוכה מאוד. לא משנה אם כשיטת פרסום יחידה או כחלק ממערך שיווקי שלם שכולל פלטפורמות נוספות, פשוט אי אפשר לוותר על טלמרקטינג.

שימוש נכון במוקד המכירות – הדרך הבטוחה לצמיחה של כל עסק

בחירה של מוקד הטלמרקטינג הנכון יכולה להיות המקפצה שהעסק כל כך חיכה לה. חשוב לבחור במוקד עם מערכת יעדים ברורה, עם רשימות ופילוחים איכותיים, עם אינטראקציה טובה ובעיקר עם עובדים עם מוטיבציה גבוהה, עובדים שרעבים להצלחה, וההצלחה שלהם תהיה ההצלחה של העסק.

כתוב/כתבי תגובה