טיפול בהתנגדויות
יש שתי שאלות שהלקוח שואל את עצמו גם בלי להיות מודע לכך. הראשונה, האם אני רוצה את המוצר והשנייה, האם אני מוכן לשלם את מה שנדרש על המוצר. אתם בתור הטלפנים חייבים להפריד אצלו בין שתי השאלות בשביל להתמודד עם ההתנגדות שלו. אתם צריכים קודם כל לוודא איתו: "מר כהן, לפני שניגש למחיר, אתה רוצה את המוצר כן?" ולאחר שהתשובה תהיה "כן" אתם צריכים להמשיך: "אז בוא נראה איך אני יכול לבוא לקראתך עם המחיר כדי שתוכל ליהנות מהמוצר"
שיטת הטלמרקטינג היא אם כן מכשיר מצוין להגדלת המכירות בעסק, רק צריך לדעת להשתמש בה נכון ובעיקר במינון הנכון מול הלקוח הפוטנציאלי.